frallorna

Alla inlägg den 10 februari 2017

Av Lena - 10 februari 2017 17:34

  


                        Prov-mys  


Köpte en ny bäddmadrass för ett tag sedan, idag städade jag sovrummet & lade i den, en över hela sängen så inte någon av oss slipper ligga i glipan   återstår att känna om den känns igenom ändå... ska bli skönt att krypa ner där i morrn bitti i alla fall, så svalt & det doftar "fruktsallad" av lakanen när jag öppnar dörren  


    Köpte tallriks underlägg "Körsbärsblom" till husbilen...


 


... lite missvisande färg, lite mörkare, blev helt betagen i dom, men jag är ju inte "blå" i huset, men i husbilen är allt blått, & vi använder alltid underlägg där  


Snart jobbnatt 1 av 2, lite motigt att lämna dom andra hemma en mysig freda.... men men va är väl en bal på Slottet...  fast jag jobbar med en härlig kollega!   & jag älskar jobbet! så de blir så bra så!


              Kram & mysig kväll till dej som kikar in  

Oj!

Av Lena - 10 februari 2017 00:05


Ganska behagligt väder, ca -4 & dom bevingade fick sin lunch från Spar Arne 


  Snacka om att de var varmt inatt & när vi kom upp! kunde inte sova & inte gick elemänten att stänga av heller, milda tid, det var så ansiktet blossade rött  till slut fick vi öppna altandörren & släppa in frisk luft ett tag  Nu är det fixat, & i sovrummet har gubben fixat elemäntet efter tjat, så nu har vi väldigt! svalt där, så skönt  



En Mille vända med efterföljande gos  



Sedan åkte vi till mina föräldrar, mamma fick visa mej hur man stickar en häl, hon är proffs på stickning & handarbeten 



Fika emellan  & M & M fick mommos bästa såklart = våfflor av moffa! 



Moffa tog med Malte på en långpromenad  


Tyvärr gick tiden för fort, skulle hämta gubben en viss tid, så häl stickningen har jag inte fattat ännu, får ta det när jag blir ledig nästa vecka! & så kul det var att sticka igen!! skafften har jag gjort förut, & vem vet? jag kanske blir stor producent på sockor sedan!!  eller troligen inte  ha ha ha...


I morrn är en annan dag, ska följa med Mille med sin mamma till veterinären igen, lilla gubben  förfärligt segdragen historia detta...  


                              Kram i natten  

  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards