frallorna

Direktlänk till inlägg 3 februari 2017

Äntligen freda!!!

Av Lena - 3 februari 2017 18:36


Vaknade för andra gången vid 13 & gick upp, trött men glad för fredag!! gjorde i ordning bevingade maten, några få blev fler efter en liiiten stund he he, dom är så observanta att jag fotar med persiennen nere, tycker dom borde bli vana att denna plats är  snäll   men inte då, & iof. bra att dom är observanta, troligen är inte alla 2 benta snälla mot skator, kråkor & kajor...



Mamma ringde när jag vaknat, dom hade fått tag på.... (kommer senare)  Här får M & M hennes specialar våfflor!! kolla Maltes blick på vad hon har i handen  fredagsgodis delux!!  




Jag fick den magiska saffranskakan & egengjorda havrekakor efter nytt recept!! mums mums 



Nå? -vad var det hon ringde för?? -jo dom hade varit till affären som säljer gårdagens bröd som fågelmat, 2 fullproppade kassar, knapt så dom går att knyta ihop! hon hade tagit ur till deras skator, vi delar broderligt på ett sätt, för dom har bara några stycken som kommer & mumsar på deras restaurang   jag har mååååånga fler som ska mättas  



Märta & Malte myste på & kollade runt  



Natten med en härlig kollega löpte på, & jag fick en stick beskrivning på dessa sockor, ska prova att sticka dom snart, tror jag  


En annan sååååååå rolig historia ska ni få i morrn! om en komentar om mitt hår, som fick mej att skratta så jag vek mej   


Nu ska vi bara mysa på golvsängen resten av kvällen, orkade inte med att se på "Hofors" i morse som jag trodde, ska se den senare ikväll om jag orkar 



         Varm kram & fin fredag till DEJ som kikar in   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards