frallorna

Alla inlägg den 31 januari 2017

Av Lena - 31 januari 2017 19:50


Jag & vovvarna åkte till en kompis för fika idag, & hur kul är de inte att smyga omkring i "andras" hem!! som att gå på skattjakt ju!!   



Blev bjuden på glutenfritt vegan mjukt bröd & jag säger bara O my Gud!! sååååå gott, proppat med nötter, frön, aprikoser & hennes egenplockade lingon!! glömde receptet, det ska jag be om nu ikväll, för det ska bakas i morrn!! 


Pst! har du ätit nå fågel-fika Johan??  



Här står Märta, beredd på nått gott   & brödskivorna på fatet   



                   Malte Palte  



Alltså, så magiskt god macka! Oatlys På mackan, avocado & aningen marmelad, sedan massa eko örtsalt med chili, åt & pratade.... efter en stund började jag nysa & snörvla, ögonen rann & jag blev som ett frågetecken? -akut förkyld utan minsta förvarning?? medans Mona funderade på saltet... -ja de va nog så, för efter en stund här hemma är jag som vanligt igen, så mysko, för jag har chili i en del mat här hemma åxå, ja ja, livräd bvlev jag, för jag har inte tid att bli sjuk!!  



Innan vi åkte fick denna Prins en vända, som nu ska byta penecelin! då det tidigare han ätit i 1 vecka inte var ok för den infektionen han tydligen har, provsvaret troddes ta 3 dagar, dvs svar i fredags, men det kom först nu på kvällen, lite dåligt tycker jag   låter som det glömts bort... så bara att börja om då...  kraken, så duktig med sin plats tratt inne, trots att han inte gillar den, så foglig, gulliga underbara Mille! bara att se framåt & att det nu ska läka!  


Blev påkommen om att vi nu går in i februari i morrn, & att vi kommer närmre våren, en skön känsla  


                            Varm kram   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards