frallorna

Alla inlägg den 2 september 2016

Av Lena - 2 september 2016 19:35


Skulle göra våfflor till turen vi ska på, gick sådär, eller inte alls  ...



... försökte med plättar & samma smet, gick inte heller!!!  ...



... kämpade på med smeten & till slut så fick jag till dom! med mandelmjöl, bovete & lite annat, al'a vegan & glutenfria  



Fixade i samma veva en trattis/purjo paj, magiskt god!...



... trattarna hittade jag en timme innan i skogen dit jag åkte för att plocka 5 liter blåbär, några stora fina trattisar, men om 2 eller 3 veckor kan jag skörda oceaner, om det blir av vill säja  jag tänker ju mer än vad som blir verklighet...



... ja ja, jag får vara nöjd med det lilla i år, får vara glad åt det som blev  även om jag inte är det 



Hela the family  



Allt skulle vara klart för avfärd när gubben kom från jobbet, men så blev det inte, så vi planade ut tanken... åkte till åkrarna en vända så M & M fick känna friheten under sina tassar en stund  






Myyysig stund på 45 minuter av dofter, lugn & spring 



Sol & värme i all ära, men skuggan var skönaste efter en stund

 


Där borta sprang 2, & en vacker vit häst galloperade, M & M var nyfikna 



Ja ja, vi hann inte iväg idag, men i morrn bär det av! utvilade & med hjärtat fyllt av spänning, lugn, mys & tillsamanstid  


                 Kram mina fina som kikar in     

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards