frallorna

Alla inlägg den 27 augusti 2016

Av Lena - 27 augusti 2016 21:18

 


Gått flera småpromenader & en långpromenad, som denna där vi gick förbi ravinen som finns alldelens bredvid Milles familjs hus, den är väldigt lång & slingrarar sej så vackert, & nyss hel renoverad! 



Efter den åkte jag hem till M & M medans gubben tapetserade på & pratade med Mille, & gick en promenad med dom åxå  



I familjen finns åxå denna Jeikvard -& som han har stimmat på i natt så liten han är!  tror hans spring-hjul måste smörjas med ett kg olja!!  kändes som hela huset skulle vakna! 



Ja ni, denna krumelur har inte lämnat mej en enda sekund! satt jag vid bordet så låg han på mina fötter gick jag omkring så gick han efter, satt jag i soffan så satt han i knät, tvättade jag fönstren så låg han på mina fötter, & inatt låg han så nära mej det bara gick & under täcket, såklart!  


Nu är vi hemma & myser med våra 2  & Mille med sina 2!!  kändes som han saknade dom på slutet   Vi åkte en timme innan dom kom, får höra i morrn hur dom blev motagna  

Ja dit ska vi i morrn eftermiddag åxå & lista, & vara med Mille igen & få höra om deras minitripp!  


Nu bara mys resten av kvällen


                                        Kram kram   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards