frallorna

Alla inlägg den 21 augusti 2016

Av Lena - 21 augusti 2016 21:55


Åkte till skogen på eftermiddan, ville kolla på ett kantarellställe, hittade en hel del faktiskt!  



Lugna er! lugna er!   jag vill inte att dom ska springa utan förstånd, som Malte ofta gör, blir så glad i skogen så han tappar både sans & vett  blir så orolig över deras ryggar, den oron kommer aldrig gå över... samtidigt ser jag deras lycka  



Märta var vid våra fötter, vi tog några steg -men vart är hon?? vi kollade runt, ingen Märta, blodet frös till is fast hon var vid oss i föregående sekunden, & jodå, där satt hon, i en grop & åt gräs i godan ro, attans så rädd jag blev  




Fixat i sovrummet, jag har fått så ont i ryggen av golvsängen, nu har vi satt "stängsel" runt sovrums sängen, jo jag vet, vi är inte som andra  vi måste ha stängsel, annars kan dom hoppa ner & det tål faktiskt inte deras ryggar. Blev superbra!  ni får se bild i morrn




Köpte en ny mobil i går, har inte fått hjälp med instalation av allt, appar, internet, telefonlista m.m & det tar en halvtimme att ladda upp foton här, men annars är kameran i alla fall bra!  




Igår skulle vi vart på fest, men tyvärr så kände jag mej inte kry på eftermiddan, blev kallsvettig, illamående & yr, blev återbud för vår del, sorry Johan  



Nu ska vi bara kolla vädret, sedan sova skööööööönt i vår *hage*  


                           Kram kram    

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards