frallorna

Alla inlägg den 19 juni 2016

Av Lena - 19 juni 2016 19:09


Solar & njuter...



... men hallå! -titta hit lite då!  söta Malte hjärtat  & ser ni vad jag ser på båda korten?? -jo att till höger vid hallonhäcken, sitter en Kotte!!  så nu äter han burk-katt-mat, & smaskar så det hörs långan väg


Annars har vi haft grannarna här på kaffe, & samtidigt fixade Eva Malte där bak, som vanligt, Malte är van numer, & så skönt efteråt!  

När dom kom kom åxå regnet, tänkte en skön promenad, men de blev de inget av, åkte till ena sonen & gubbarna fixade nått. 


Nu på kvällen lättade regnmolnen & solen kom fram! härligt!  

Jag bjuder inte på någon mer natt-himmel-bild från i natt som jag skrev, den var magisk!! så ljus & fantastisk, men gjorde sej inte på bild med mobilen...


2 jobbnätter väntar, dom sista innan mitt "sommarlov" börjar 


                             Kram på er   


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards