frallorna

Alla inlägg den 20 april 2016

Av Lena - 20 april 2016 16:39

 

Som jag sa, så blev det, gick upp tidigare än tänkt & gav oss iväg till frihetsåkrarna  

 

Undra vad dessa fina är för några? lila & så vackra

 

En Prinsessa på promenad  

 

 

 

 

Oj vad med harar det sprang överallt idag!! dom har vi inte sett tidigare  

 

Dessa strövade i maklig fart, långt bort, har bra zoom på kameran  

 

 

Björkarna är fortfarande inte i utslagningsfas

 

Skön tur, men varm  vatten vatten både i & på M & M, svalkar öron & tassar


Blir en liten tupplur i kväll innan jobbet istället, om jag kan varava ner, & inte blev det 3 nätter heller, utan 4 på raken, det är inte alls optimalt tycker jag, så mycket att göra på jobbet, men jag jobbar med en fantastisk kollega, & det gör ju faktiskt allt  


Kaffet tog slut igår, attans, gubben köper med sej det när han strax kommer, får för mej att jag blir pigg på det  


                              Kram kram på er!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards