frallorna

Alla inlägg den 15 april 2016

Av Lena - 15 april 2016 18:14

 

 


Idag har varit en hit & dit körar dag.


Gubben har varit ledig med full betalning idag! dom har så på hans jobb ibland så vi har uträttat massa ärenden, först var det Tandläkaren för mej för en bettskena medans Märta, Malte & han åkte till tippen med ett lass skorot.

Oj så olikt denna hårda skena var mot min gamla mjuka   fick den i en liten rosa dosa  denna ska få mina käkmuskler att slappnar av så att blodflödet kan cirkulerar & då blir jag att pressa ihop käkarna mindre, som det nu är så pressar jag så hårt så jag spräcker tänderna... 2 har redan gett vika & fått dragits ur, det räcker så tycker jag  Lite knicksig att både få i & ur! & inte är det lätt att prata med den i heller, höll på att skratta ihjäl mej därinne när jag inte fick ur den! fick ett skrattanfall så jag ville nästan svimma, ni vet sådär så man inte kan sluta  


Nåja, nog om detta, sedan iväg & gå en vända med M & M, åkte till hamnen, sedan till glasögonhuset igen, för femtioelfte gången! inga kunder mer än jag & NU började 2 anställda att helt enkelt modulera om mina glasögon! & äntligen är dom bra! möjligen en aning skjustering på måndag  

Sedan storhandlade jag på Coopen, så otroligt mycket Ekologiskt där, som jag så gott som köper helt & hållet numer & en bra rabattcheck fick vi i lådan med 100 kr rabatt  en snabbis in på Vettris för lite matpåfyllning, köper burkmat som topping så det blir lite annat än bara knappar  & så hade gubben några ärenden, pust det tog några timmar men jag hade lagt i fika  


Hemma igen ringde ena sonen & ville ha hjälp med att få iväg lite skrot till tippen, medans jag lagat tako med finskuren Oumph, nu står allt färdigt för att ätas när gubben strax kommer.


Bäddat rent på golvsängen, hunnit virka lite & om en stund Lats Dance, älskar det bara mer & mer för var sesång.


        Kram på er mina fina som kikar in!  Tycker om er  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards