frallorna

Alla inlägg den 15 mars 2016

Av Lena - 15 mars 2016 18:33

 


Fick Tulpaner med "garanti" som visst ofta följer med nu för tiden! i alla fall om man köper från en Blomsteraffär    Mina Nejlikor behöver ingen "garanti" för dom har redan stått i 3 veckor & är lika fina ännu! det kallar jag kvalité  



Malte är så röd mellan framtårna på 2 ställen, så han får ha dessa fantastiska "ballong" tossor på sej, dom är absolut täta & tunna & Malte har absolut ingen emot dom



Jag njöt av en eco apelsin, M & M av deras godis



Attans nöjd med detta foto 


   


Vi knatade upp till åkergläntan, där vi myste i nästan 2 timmar, dom hade fullt upp med alla dofter, flisat pinnar, sola & leka  & vet ni!! jag såg den för mej första Nässelfjärilen komma vinglandes emot oss! hann dock inte fota den, & några flugor krockade med mej flera gånger, oj vilken "vår feeling" jag kände!!  



Satte kameran på självutlösaren & vi lyckade fångas på några  Malte lade ej ner & började toka sej  jag fick lov att ta av flisjackan, för värmen var enorm & helt underbar! 

 

 



Toss-mannen 



Snön på åkrarna är lös & blöt & svalkade skönt & båda äter den som törst släckare som tur är



Ett svanpar i sjön där borta, så fina, kanske var det dom vi såg sist vi var där 


Det blev heltvätt när vi kom hem, gösses vilken sjö på åkervägen & lera,ett enda smack! försökte gå på sidan, men det funkade inte hela vägen upp till bilen  


En så njutbar dag, & i morrn sägs  lysa likadant & värmen lika varm  kanske en repris då då?  


                   Kram på er mina fina som kikar in   

Av Lena - 15 mars 2016 13:04

Nu snackar vi sol & värme!!!! ?
Sitter i en åkerglänta, fikar & njuter & solen är galet varm! några flugor har krockat med oss, verkligen "vårfeeling" många fina bilder senare ;-)
Kraaaaaam <3

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards