frallorna

Alla inlägg den 7 februari 2016

Av Lena - 7 februari 2016 19:06

 

Hembjudna på fika hos underbara vänner  massa prat & skratt  

 

Självklart var M & M med   


Ja ni, jag blev vaken tills efter 03 inatt, såg Ciderhusregeln som slutade i 2 tiden, sedan började en till bra en! men jag slocknade efter halva!  som tur var hade gubben sett den & kunde berätta hur den slutade  

Nu kvart i åtta börjar en till film som verkar super! & vid elva en till bra en! pust vad jag har att göra ikväll    


Vi funderar så vi får myror i skallen på hur vi ska göra den dagen dom kanaler som strular är tillbaks & vi blir utan dessa  


Ishalkan i byn har varit total, värre än en skridskobana, både Malte & jag bara stod & gled, innan vi kommit till gräset  

 


Föresten så kikade jag in en snabbis på Rusta på vägen till vännerna, & kunde inte motstå dessa underbara skålar som jag suktat efter länge, köpte 8 stycken & så hittade jag röda lika i rea Jul avdelningen till fyndpris  


Hoppas på sol & en promenad på grusvägar någon annan stans i morrn  


            Kram ni fina som kikar in till bloggerian!  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards