frallorna

Alla inlägg den 5 januari 2016

Av Lena - 5 januari 2016 21:52

       Smög upp & började dagen med skatbak innan dom andra vaknade, en stor sockerkaka med extra allt som är nyttigt för dom bevingade i kylan, köpt halva kylen full med billigt margarin som jag mosar in jordnötter i, dom kluttarna tok gillade alla! 

 

Malte vaknade när dofterna kom, han sittre ALLTID vid mina fötter när jag skär skatmaten   vill såklart smaka  

 

En bild från i natt  

   

Gubben hade ärenden in till stan, vi följde md & tog en parkeringspromenad, Märta satt gladerligen kvar i bilen & kollade på oss  alltså det var så kallt så jag trodde mina händer skulle frysa bort... eller jag vet, jag klär mej inte riktigt  "bara" minus 8, men en kyla värre än när det har varit -12 ibland...

Nåja, lite luft under vingarna & nya dofter, vi tar faktiskt bara korta vändor i denna kyla, just nu är här -15

 

Gjort en sååååå god vegan lasagne, det prickiga är inte snus, utan svartpeppar  åt på tok för mycket  = karaktärs-lös  

 

Så fina Undulater som åxå var med på kalaset igår!  


I morrn ska vi ut på äventyr, eller till goa vänner på mat! veganmat!  


                          Kram för idag  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards