frallorna

Alla inlägg den 3 januari 2016

Av Lena - 3 januari 2016 21:59


Idag bar det av till Bjurs, där var väldigt...



... tät dimma stundtals &...



... & kalas för Elsa!!      



Vi kom lite senare & missade tårtutblåsningen, men fika fick vi  



Knasisar  



Så blev det paketöppning, spännande 

 


   


& så min tur att få precenter av systerfamiljen  


  


Fick 4 så fina ungsäkra formar, exakt vad jag önskat mej  & Nickel! -någon som mins dom?? jag älskade dom & köpte väldigt ofta dom, som låg i en avlång förpackning, lika nyfiken var gång på vilka färjer man fick   



Denna goding fanns åxå i ett av paketen  


Elsa i sitt vackra rum, &...



... mååånga kramdjur! här en bråkdel  


 


Hugo pysslar med vackra linor som han gör nyckelringar, armband av m.m. owaw så häftigt 

   

Hugos Totte *han hängde & slängde uti en gardin... ♪♫♪♪♫♫♪...*      



Så tackade vi för oss & åkte hem i minus 10 grader



Igår kvällst var det musik på tv, lek & stoj &...



... goooooos med underbara pussar av Malte!!  Jag ändrade mej & såg på Sven Ingvars resa istället, åååååå så fin musik, oj oj oj va bra dom är  Mins i somras när vi åkte genom Värmland & deras lokalradio spelade upp ett typ sommarprat med Sven Eriks son, så gripande  

Såg på playen efteråt Stjärnorna på slottet, bra det åxå!


   


Det har snöat hela natten, lätta flingor & det ser ganska så mycket ut, Malte gillar snö  inte Märta, hon vägrade följa med   på en promenad vid 12 tiden idag


 


Nu har vi snart -15 grader, nyss varit ut på en Malte drill, jag ville in fort, undra på det när jag bara hade nattlinnet på mej   Malte ville ta det lungt & nosa på allt  


Nu ska jag kolla på några avsnitt på playen av En plats på landet,  mys mys  


             Kram på er mina fina bloggläsare  






  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards