frallorna

Alla inlägg den 22 september 2015

Av Lena - 22 september 2015 18:50

 


Gubben hade ärenden in till stan, jag likaså. När vi väntade på han tog vi en promenad. För min del blev det Apoteket & FortiFlora, mera pärlor, kolla på Ta Till Vara om dom hade något fint nattuksbord, men det hade dom inte. I morrn har Pärlan Second Hand öppet, tror det blir en vända dit.



Förbi till faster för att hämta ägg & fick denna hink med nyplockad svamp med hem! :)))



Ja så satte jag igång att grubbla över blommbården på den nytapetserade väggen, hade tänkt & köpt chablonplast, men uch så svårt att få till utskärningen, så jag tänkte om... äch! jag "frilansar" lite få se hur det blir ;) tog vitt & mörkröd & började försöka göra blommor...


       


Tja... så blev det ;) hyffsat nöjd, eller det får duga. Har så svårt för att finlira, & snabbt ska det gå! pust... sån är jag ;)


Nu ska vi baxa om möblerna därinne, ställa det vackra skåpet på plats :)) & sängen, byrån & bordet ;)


Vi har regn här nu & katterna vill inte in... men i morrn är det aklimatiserings dax för att komma in! dom är så våra katter, flyttar ut i växthuset på våren & så får man lära dom att inne är skönare på hösten & vintern, & bara dom knäckt den nöten går dom knappt ut förens i vår igen ha ha ha ;)


                       Kram på er! *hjärta* 

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards