frallorna

Alla inlägg den 11 september 2015

Av Lena - 11 september 2015 20:33

Vandrade ut till det mäktiga havet

Av Lena - 11 september 2015 14:51


Så har vi gått en brygg promenad & runt bland gränderna...


 


Stannade på bryggan, läste lite historia & fikade, gubben fick en krämbulle, Märta, Malte & jag delade på en syltkaka & så fick dom sitt godis, hade vatten med & det gick åt kan jag lova, så varmt! jag gick i t-shirt, gubben trodde han skulle frysa i sin, så han tog långärmat, hade snarare behövts shorts! pust...



Det var mycket folk, fast inte som sommarmånaderna, men mer än sist vi var här i maj, då solen åxå lyste ;)


       


Detta var öde, så magnifikt fantastiskt vackert!!


 


Så köpte jag fisk till gubben medans dom kollade  på *båtar* nyrökt lax, samma han åt sist som var magiskt god + deras egna Skagenröra, själv tycker jag såklart synd om fisken :( allra helst när man kan äta magiskt god sojagryta!! som jag ska! ;)


 


Pratade med en kompis innan vi åkte, hon brukade kolla på outletten som finns där, har aldrig jag gjort, gillar ju inte så värst att kolla/handa kläder, men nu gick jag in, halva priset på kläderna!! å hjälp... behärska dej Lena! fick jag säja flera gånger hö hö ;) denna klänning ser inte så speciell ut, men den ÄR så söt & fin! tyvärr gör inte bilderna färgen rättvis, den är mörkröd :)) undra om jag ska knyta en råbandsknop i halsen?? ha ha ha... & en jätte fin röd kjol, dessa ska användas nästa sommar ;) köpte åxå 2 typ t-tröjor & en uber snygg t-shirt till gubben! 


Nu har övriga skaran slocknat, vi vandrade, vilade i skuggan & drack vatten i 2 timmar, öppnat korsdag, så skönt, himlen är blå & solen strålar, tror jag åxå ska ta en tupplur! så vi orkar med en kvällstur ut på bergen vid havet.


                             Kram på er! *hjärta*

Av Lena - 11 september 2015 10:58

   


Gått en underbar promenad på morronen, bara Malte & jag *hjärta*


Nyss frukostätna, & nu läggs fika i ryggsäcken, strax iväg mot "bryggan" & någon fin "fika häll" vid havet!


                             Hej hej!! *hjärta*

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards