frallorna

Alla inlägg den 5 september 2015

Av Lena - 5 september 2015 19:04


Så blev det fika med Kickan, Rob & Kerstin :)) prat, prat & skratt :)) ni är så härliga!! *hjärta*


     


Jag fick special fika, alá vegan! :)) synd at jag missade att fota mammas digra kakfat till övriga! ;)


 


Kickan hade med sej ett egensytt barn täcke till Sam *hjärta* hur gulligt var inte det då!! *hjärta*



Vi bytte lite precenter med varandra ;) Denna lilla ur söta fisk tyg skål ska jag ha i husbilen & ha servetter i!! :)) (fick servetter åxå) mamma & syster fick åxå sydda saker som jag glömde fota :( -& Lemoncurden Kickan, var to die for ;)


 

 

Hugo & Elsa fick roligt godis från England :)) där skymtar åxå mammas sydda brödkorg som hon fick :))


 


Så kul att ses!! :))


Sedan åkte jag, Märta & Malte vidare till Djuraffären för att köpa hundmat, & så gick vi en promenad däromkring, åskan började slå så mysigt & himlen var mörk åt det hållet, & sedan kom regnet, då åkte vi hem.


Här hemma var det öppen himmel!! men ingen åska :( goa vänner Eva & Sven kom förbi en snabbis, dom kunde inte ens gå in på framsidan, för det var översvämmning!! fick gå garagevägen ;) fick med mej hem från mamma alla kakor som var bakade för mej, dom bjöd jag på i all hast, då "Svenne" åxå äter glutenfritt ;) 


Nu snart blir det Atleterna, som jag gillar skarpt! skönt lixom när andra "tar ut sej" & jag kan ligga som en pösmunk -å häjja på dåm å ropa kämpa kämpa!!! :)))


Regnet vräker ner mer eller mindre hela tiden, bra för svampen som sagt, bara gården inte blir underminerad, som den blev för många år sedan...


                             Kram på er!! *hjärta*

Av Lena - 5 september 2015 10:55

 

En söt Tröttmössa  & en till söt...

 

... Tröttmössa  en bild från i tisdags  


Ja så var det snart dax för en Bloggträff med kikkan   men innan ska jag handla lite förnödenheter i stan på stor affärn   sånt som inte finns på vår Lanthandel.


Mulet & grått, men solen skulle kunna kika fram på dagen.


                              Kram från oss  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards