frallorna

Alla inlägg den 4 september 2015

Av Lena - 4 september 2015 18:10


Fredag, & innan gubben åkte på ättämiddas skift, så gick vi en bya promenad in mot skogen, han tog ett foto med sin stenålders mobil ;) min är bättre! ha ha ha :))



Sedan blev det en till byavända till & vidare mot...


 


... skolvägen som är asfalterad, skön för tassarna *hjärta* 


Ännu en lugn dag, men i morrn blir det livat en stund! :)) då blir det träff med bloggvännen Kikkan, hennes man & väninna!! hur kul blir inte de då!! :))


Höst ja, så väl det känndes just idag, första gången denna sesång som jag upplever den där glasklara luften, kall & så skön!! men ändå gick jag i tshirt utan att frysa det minsta. 

Oss gör det inget, jag tycker det är mysigt, igår tände jag ljus, solen kommer lysa, men dom där 25-30 graderna är förbi, & regnet har gjort så att vi förhoppningsvis får börja plocka Trattar snart!! :)) 


Nu blir det tv häng från golvsängen ;)


                   En varm kram till alla som vill ha!! *hjärta*

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards