frallorna

Alla inlägg den 30 juli 2015

Av Lena - 30 juli 2015 18:29

 


From da bohemian hem ;)) ha ha ha... lek & nojs på golvsängen så täcken ligger som en enda hög :))


Följt med gubben till tippen, regn regn så någon promenad på hemvägen var det inte tal om, fixat en makaron pudding, ala vegan & galet god tror jag ;) ska ätas när min kära "Ernst" börjar ;) blir alltid så hungrig när han lagar mat, så jag måste vara beredd att stoppa nått i munnen ha ha ha ha ;)


Den regniga dagen har övergått i fint kvällsväder, skönt för alla i Rättvik på Classic Car week som crusar ikväll :))


                    Kram kram från oss *hjärta*





Av Lena - 30 juli 2015 11:33


Vaknade & såg denna trött-mössa ligga & kisa på mej *hjärta* som tur är ligger han gärna på rygg & sover, & luftar sina hotspot på magen, klippt rent ännu mer nu & lite på huvudet, & lindrat med en kortison salva jag hade hemma, just för detta elände



Frukost på altanen & pappa mys *hjärta*



Å så kom åskan! fort i säng & mysa ner oss & lyssna... tyvärr var den bara i krokarna & vände :(



Ett stilla regn som smattrar skönt på altantaket, inte alls kallt, bara skönt, helt ok väder faktiskt! :))


Plockar hallon till frukosten, som mosas ner i Alpro soygurt, idag citron smak, & eko. cachewnötter, brukar inte köra med så mycket smak, då det bara är onödigt mycket med socker i, men nu lyxade jag till det ;) även gubben som är en gammal bonde gillar det! tillockmed bättre än mejeri yogurten :)))  


Nu lite kaffe! & regnet har gett sej av! ;)


                 Kram mina fina som kikar in *hjärta*    

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards