frallorna

Alla inlägg den 8 maj 2015

Av Lena - 8 maj 2015 19:23


Malte & jag tog oss en promenad medans dom andra tog sej en siesta ;) 



Gubbens lyxmat, ny-varmrökt lax med räkröra & kokt potatis, det var bara såååå gott sa han ;) 



Nu har vi druckit ett glas rött & njutit av den hänförande utsikten. 



Malte ligger nära mej nu & Märta solar på soffan efter att hon bäddat åt sej ;)


Lats Dance ska vi se, likaså serien med Mia Skäringe. 



                   Gokväll mina fina som kikar in! *hjärta* 

Av Lena - 8 maj 2015 15:10

 


I morse gick jag & Malte en egen promenad, så magiskt vackert här, fast alla lamdskap har ju sin charm 


 


När sena frukosten var avklarad, gick vi till Smögens bryggor, doften av hav, ett hav som glittrade, inte alls kallt, men det blåser nått infernaliskt!

 

 


Vilken mysig skuta va!! :)) skulle va nått att bo på det! ;) 



På hemvägen gick jag in i en fiskebod & köpte färsk lax till gubben, & Smögenröra till, sedan färskpotatis i Lanthandeln, det kommer bli hans kvälls meny ;) själv äter jag ala Vegan lasagne som jag gjorde hemma & fryste ner :))




Putsa av tassarna lite från grus innan vi kilver in *hjärta*


Faktiskt så är det skönt att komma in i husbilen efter en promenad, för blåsten är tuff efter ett tag.

Trötta vovvar slocknade & gubben fick sitt kaffe, nu börjar dom vakna till liv igen & en liten promenad väntar.


        Vi ses senare! till middan kanske & Lats Dance! :))  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards