frallorna

Alla inlägg den 27 april 2015

Av Lena - 27 april 2015 19:12

 

 

Ringde Vårdcentralen på morronen & fick en tid redan kl 13.00, vi gick en skön promenad medans tiden gick.

 

Summan av kardemumman var:röd i örongångarna så där blev det antibiotika droppar 1 vecka 3 ggr om dagen & fullt i vattendroppar innanför trumhinnan, för det blev det cortison spray i några veckor & så massa tryck utjämnings övningar, 50 om dagen minst! & ändå kommer jag troligen vara döv i 4-5 veckor till, med endast viss förbättring... suck...

Det är Distriktsköterskorna som har hand om dessa fall, träffade en jätte bra som tog sej all tid för att berätta vad som händer däreinne just nu  

 

Bredvid Apoteket ligger Hemtex, kunde inte motstå denna tyg vaxduk  

 

Sedan bar det av mot Elgiganten & inköp av ett par hörlurar för tv:n, men högsta volym på båda dosorna gav ändå bara halv taskigt ljud, gubben hörde bättre ur mina lurar när jag hade dom på med full volym när han stod i hallen än jag!  


Nåja, det ska väl bli bättre  

 

Kväll & ljummet på altanen, men inte så varmt utanför...


Nu strax ska jag till jobbet, hoppas jag jobbar med någon som har tålamod med min dövhet  


                             Kram på er  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards