frallorna

Alla inlägg den 18 april 2015

Av Lena - 18 april 2015 23:53

       

Åkte till Romme för en liten promenad innan gubben for på ättämiddas skift, blåste & var kallt, i nästa stund sol som värmde.


Röda Korset hade övningar, fast just när vi var där hände inte mycket.


Bara lugn dag annars, tagit mina Ipren & druckit honungsvatten med lite ört te i ;)


Kollat Mästarnas Mästare som jag missat & snosat framför tv:n, Märta njuter & Malte önskade att jag orkade göra nått kul ute! å andra sidan gnussar & myser dom så gulligt med varandra här inne *hjärta*


                        Godnatt på er *hjärta* nu ska jag strax sova.

Av Lena - 18 april 2015 05:40

 

Upp på toan  ser denna vackra gryning... önskar jag hade vidvinkelobjektiv på min mobil... taget från vår altan...


Kände av halsen när jag gick hem från morronjobbet igår morse, gode gud, hoppas inte att jag smittat någon... men hur ska man kunna veta...


Gubben hörde inte vad jag sade när jag vaknat igår vid lunchtid, & Malte tittade på mej som om jag kom från en annan planet ;) hade 7 kg gröt i halsen & det gjorde ont så infernaliskt så tårarna rann när jag fick lov att svälja... Ipren Ipren, vem är väl som du!! ;)

Tog en det sista jag gjorde i gårkvällst & en nu, vet inte om han hjälper? men vill tro det ;)


När vi gick in för landning när vi kom hem, fick jag ett fruktansvärt lock för öronen & ett enormt tryck i huvudet, blev totalt stendöv & trodde på riktigt att mitt huvud skulle explodera... vilken ohygglig smärta!! locket har delvis släppt, men långt från allt... kanske hade jag en påbörjad flunsa i kroppen? så här har det aldrig blivit förr vid flygninar, tur det kom på hemresan :P annars hade London blivit en katastrof...


Lite feber, trött, fet, döv & halsont mohaaaaaaaa ;)


             Gomorron mina fina som kikar in *hjärta*



Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards