frallorna

Alla inlägg den 2 april 2015

Av Lena - 2 april 2015 20:36

  Jobbat klart mina 3 nätter, & såklart jobbade jag med underbara koleger  nu ledig 3 & sedan jobba 3  

 

Igår hade vi ett försenat kalas för ena sonen   -vi hade det hemma här & han hade bestället maten...

 

... inget jag åt av, hade förstås beställt för mycket i vanlig ordning, blev dogy bags till dom som ville  

 

Knicksigt de där att fota folk som äter  det pratades & skrattades & alla magar blev mätta.

   En av precenterna han fick var av *moster* som tyckte att han skulle ha lite Ernst muggar  & ordspråket var ju bara bäst!!!!...

 

... -Man kan fråga sig vad vi sparar all tid till

Tänkvärt    jag försöker använda den  

 

Sjutsade hem en kolega i morse, vi samåker, hon har ljuvligt söta shettisar  

 

Unnade mej denna så vackra Engelska Pelargon när jag var & handlade, tyckte jag var värd den  

 

Stannade till & gick en promenad i Romme, stundtals kom det både snöskurar & hagel & däremellan sol! April väder tror jag visst  

 

 

Owaw så glad jag blev på kvällen när jag helt plötsligt fick denna vackra & helt

helt underbara svamp & spök familj!! Miljoners Tack Sofia!!    


Lite trött, tror John Blund kommer fortare än jag anar  nu lite tv tittande & mys


                    Kram mina fina som kikar in   






Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards