frallorna

Alla inlägg den 26 mars 2015

Av Lena - 26 mars 2015 12:47

 

Precis där i skogsbrynet sprang i morse en Varg, det hände... det som jag tänkt 9 av 10 gånger jag går där... har alltid haft den känslan... jag brukar alltid tänka -vad gör jag? ut på vägen & stannar en bil? räcker mitt hundförsvars spray om den kommer nära?

Undra om det går att länga till Dalarnas tidning

http://www.dt.se

Där kan man se vargen i film, en som åkte förbi i morse såg den & han fota & filma

Jag är absolut ingen varg hatare, men tycker att dom hör hemma i skogen & inte i bebyggelse, har haft varg i byn förut, det troliga är att dom är unga & ensam.

Har mitt spray i handen när vi går ut & kissar, känns tryggast så.

 

Kura inne dag, för fy kattsingen va kallt & blåsigt vi har, har varit ute på gården & sopat ihop bajs, höll på att förfrysa händerna :((

 

 Gubben har eldat så elemänten är varma, det gillas särskilt av Märta, dagar som dessa ;)


Det känns som om snön ska komma vilken minut som helst brrrr....


                                Kram på er mina fina som kikar in *hjärta*





Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards