frallorna

Direktlänk till inlägg 3 mars 2015

Hej...

Av Lena - 3 mars 2015 22:28

 

Bild från 2011, myste i solvärmen från en pulka på åkrarna, minnen...


Inget har hänt idag, byapromenad & lite så, i övrigt bara varit innomhus.


Trött & slut, kram & gonatt *hjärta*

 
 
Ingen bild

so carlsson.

3 mars 2015 23:09

Nu har febern slagit till i Romme inte bra . Den som tycker det är skönt är Barbro som slipper skogen och promenera hon ligger mest fram för kaminen på dagarna och softar . Dom andra två vill vara ute i farten . Till våren blir det nog en em med lite visning av Blooming Pets Products får se om det kan vara någon ting även vas med fransk bulldogg logga ljuslyckta m.m.Kan det vara intressant kanske? En trevlig em bara med till tugg för två och fyrbenta träffas lite. Nu ska jag fösa ut Barbro för sista gången bara ha det S-O.

Lena

4 mars 2015 21:36

Säljer du!? jag googlade & läste lite om produkterna, vi kommer gärna förbi på lite "home party" hojta till bara :))

Kram på er & krya på er *hjärta*

 
Ingen bild

Kerstin.

4 mars 2015 12:43

USCH,viken långdragen förkylning,men febern tar ju ner kroppen så man blir ganska slut efter så hög feber i flera dagar,får verkligen hoppas att jag klarar mig skulle bli katastrof om jag blev sjuk,med en gubbe som har ont i knä. Men vilken fin Gumma du fick av sonen förstår att hon skrek och ville till dig,här går dagarna fort bara måndag och fredag försöker hinna en massa men det blir inte så mycket går i alla fall långpromenader med ungarna förstår inte att dagarna har blivit så korta fast jag går upp kl 6oo å vips så är det kväller är det bara jag som upplever set så??
Krya på dig KRAM.

Lena

4 mars 2015 21:42

Ja den är seg, pust...

Jag tycker dagarna går sakta ;) eller så är det för att vi har ljust så länge nu :))

Hoppas ni slipper flunsan!

Kramarom dej *hjärta*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Av Lena - Söndag 7 april 08:40

        Dagarna går i en rasande fart & Annandag Påsk & barnen var här, gjordes mycket  mat så dom kunde fylla matdosor för jobbveckan, blev 7 styckna + ändå 10 kvar till älsklingen 🤣 proppmätta blev dom i alla fall 🤭     ...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards