frallorna

Alla inlägg den 31 januari 2015

Av Lena - 31 januari 2015 11:20

 

Kompisar kom förbi på mat igår kvällst, innan vi skulle gå på sena Bion...

 

... Trevligt folk!! -alltså! av mej får den 5          

av 5 möjliga  -ja av oss alla 4:a! -så bra & så tok rolig! & såklart extra kul när man känner till varenda gatsten  

Nu förstår jag varför den fått så mycket uppmärksamhet, fått så mycket media tid, såklart för budskapet! men åxå för att den är skruvad & man får skratta så in i bomben!! SE DEN!!!!  


När vi åkte hem, så sa jag till gubben... -vet du? då när dom kom till Ryssland, & man fick se en flock herrelösa stora hundar springa över en gata, då berördes mitt hjärta, det blev tungt & tårarna rann... -ja sa gubben, samma kände jag...


Det blev mer tårar i filmen åxå, av fattigdom & saknad...


                 En gång till: -SE DEN!!!  


 

 

I morse snöade det för fullt, mycket snö har kommit under natten...

 

Golvsängen får bli vår mysplats för dagen, jag ska sy en paradhanduk till fina gamla hyllan jag ärvde efter farmor, göra lite god mat & så.

 

Nu pockar dessa på uppmärksamhet! dom kommer alltid demonstratift & säger till när dom är hungriga, det blir frön, nötter & sockerkaka  

Det snöade i morse, nu fullkomligt vräker det ner!! nyss fick gubben upp på taket & ta bort snö från tv antennen då vi miste bilden, & det blåser, gösses Amalia vilket väder!!!  


                               Kram på er   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards