frallorna

Alla inlägg den 29 januari 2015

Av Lena - 29 januari 2015 23:03

 

Det blev tassavtryck i morse, blött  

 

Märta är min skugga alltid, så en bädd finns självklart åxå på toan!  

 

Kokade kaffe & tinade några bullar & gick in till bästa grannen & bjöd på fika & pratade bort en timme, spännande tycker M & M som får gå på upptäcksfärd i huset  det snöade ymnigt just här & till & från hela dagen.

 

Det börjar ta form i köket...

 

... soffan ska kläs & fixa så locket kommer upp en bit till. En ny gammal taklampa ska jag snegla efter på någon auktion, likaså en gammal snirklad klocka som ska hänga på väggen ovanför soffan. Älskar helt plötsligt färgen på stolarna, om jag bara kan få bort den svarta fula svärtan på dom.


I morrn förmiddag åker Malte & jag in till Vettris, jag ger honom allergisprutan i bilen utanför, väntar i 25 minuter, ser så inget händer, så litet väntrum så vi gör så, han blir så stressad inne där, annars hade jag såklart suttit inne, personalen på Vettris i Borlänge är helt underbara  Kanske om det är hyffsat väder att vi tar en promenad runt stora parkeringen efter väntan, som omväxling  


Nu ska vi strax krypa till kojs.


                    Nattkram på er mina fina läsare  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards