frallorna

Direktlänk till inlägg 26 november 2014

Onsdag...

Av Lena - 26 november 2014 18:49


 

En skön promenad på förmiddan, inte kallt, bara -2 & så vacker av frosten...

 

Visste ni att Kaveldun *cigarrer* är jätte goda att äta?? på våren skalar man dom späda långa topparna & kokar lika som sparris, jag har aldrig smakat, men läste just om dom :)

 

 

Märta ville inte med, var hermma & gonade på golvsängen istället ;) var lite onådig i magen inatt, ut 3 gånger, men fick ro framåt kl 06.00, sedan som vanligt idag.

   Mestadels Skator + några Kråkor & Kajor har fått massa mat såklart <3 


I morrn ska ni få se fynden jag hittade i Stockholm ;) bla. en metall Kaja! fast jag ser henne mer som en Skata ha ha ;)


Har Julpyntat lite inför Advent, blev bara så mysigt, det får ni kanske åxå se i morrn ;)


Nu 2 jobbnätter :))


                    Kram mina fina som kikar in *hjärta*  

 
 
Geddfish

Geddfish

26 november 2014 22:20

God kväll, jag kikar in och ser det frostiga landskapet. Här är det bart och grönt och kunde tro det är augusti.
Kramar <3

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Piedra

Piedra

27 november 2014 15:35

Nej, kaveldun har jag aldrig vetat att man kunde äta. Det finns säkert massor med mer ute i naturen som man skulle kunna äta, men som man inte vet om. Kramar till dig och vovvarna! ♥

http://enplatsilivet.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards