frallorna

Direktlänk till inlägg 7 november 2014

Skat mat å så ;)

Av Lena - 7 november 2014 19:47

 

Åkte till mina föräldrar, gubben hjälpte till att sätta på vinterdäcken, & så fika förstås  -här undrar Malte om fikat var till alla eller????...

 

-såklart!!   mommos & moffas händer var mer under bordet än över  hade med egengjort godis då dom har restriktioner, krakarna då, sa mormor & tyckte det var så hemskt att dom inte fick massa annat godis  men Märta & malte är så nöjda bara dom får smaka  

 

  Här är lite tändsticks ask prydning!! har massor av vackra tyger som jag sparat på mej under många år, nu smyckar jag ut dessa & sätter på lite bling bling, vacjra att ha på bordet bredvid ljusen  det är vad jag pysslar med, ska göra små tavlor åxå, kul!


  Så var det Skat mat dags (+ några Kajor & Kråkor)  detta är andra "sittningen" som är lite mindre än första, som jag flyttade lite åt vänster så jag skulle kunna filma  men andra sittningen vet dom inte vad är, dom går på båda!!  -att se dom flyga skytte trafik med pasta skruvar är lekamen för min själ  då vet jag att dom i alla fall blir mätta  & har många föråd att hämta mat ur senare! dom stoppar makaroner överallt   i gräsmattan bla. ha ha ha -undra om grannarna trampar runt i makaroner??  


Nu strax Idol


                             Kram på er  

 
 
Comsi Comsa

Comsi Comsa

7 november 2014 21:10

Vilka jättefina askar du har gjort, verkligen jättesöta...
Kvällskram ❤️

http://egopyret.blogspot.com

 
GeddFish

GeddFish

8 november 2014 09:25

Du är duktig, du! Och så snäll och matar skatorna ;) Jag kunde inte se filmen idag, men får väl försöka senare kanske.
Kramar, Gerd ♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Kikkan

Kikkan

8 november 2014 10:34

Jag förstår verkligen vovvarna om de INTE får smaka något av Din mammas underbara bakverk, skulle nog bara själv lägga mig och gråta underbordet :( .. Vilka jättefina tändsticksaskar Du gör, många vackar tiger. Kramar till Er alla ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Lena

10 november 2014 19:01

He he he ;)

Tack, lite pyssel sådär, roliga att göra :))

Kramarom dej♥

 
Tezz På S/Y Endeavour

Tezz På S/Y Endeavour

8 november 2014 16:06

Vilka fina askar! Och du har verkligen ett hjärta av guld för alla djur!
KRAM

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Lena

10 november 2014 19:00

Tack gulliga♥

Kramarom dej♥

 
Ingen bild

Anna G

8 november 2014 19:39

Underbart fina askar. Har aldrig hört någon som köper
och matar skatorna med makaroner. Du har ett hjärta av guld!
Tänk om alla djur hade det så bra.
Kram!

Lena

10 november 2014 18:58

Tack! :))

Har du inte? *skratt* jag har alltid matat dom, min mormor gjorde lika & både mamma & min bror gör så, så det ligger i släkten♥ finns matrester får dom det, men lite kakaroner sitter inte fel i magarna ;)

Kramarom dej♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 23 mars 18:08

       I lördags var Sam här på övernattning, & gösses så med snö vi fick förra helgen! men den smälte hyfsat fort, inte allt men mycket . Malte verkligen dyrkar  Sam ❤️ & Sam älskar honom ❤️          Ungen ...

Av Lena - Torsdag 14 mars 18:36

      Igår var en blå dag med gult i hi hi 😉 Malte & jag tog en promenad medans husse uträttade ärenden inne i stan, snö har vi lite kvar av & mer ska vi få, ja såklart har inte allt kommit ner ännu, lite för tidigt för att tro & hoppas...

Av Lena - Söndag 10 mars 14:49

         I onsdags hade vi fantastiskt väder, med blå himmel men tyvärr ingen sommarvärme😉         Torsdag & lille bebis Frodo kom förbi, men hallå, huuuur ljuvlig 🥰 ...          ... & på kvällen hade vi bjud...

Av Lena - Lördag 2 mars 17:07

      Malte i förrgår & väntan på Sam ☺️       Så kom han igår tidigt på morronen, & somnade om en stund ❤️ Malte blir sååå glad när han är här, gulligt 😊      Idag har absolut hela dagen vart ...

Av Lena - Torsdag 29 feb 14:35

            En kurainnedag, regn & blåst, vi gick, eller skulle ut, Malte & jag men han ville snabbt in igen    Nyttofrukost, sedan har jag gjort fröbröd, en ljuvlig veg röra 😋 Västerbotte chips till älsklingens kex & ost, vi...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards