frallorna

Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av Lena - 1 oktober 2014 17:08

 

Vacker bild från Österlen resan 2013 *hjärta*


Natten var lugn, han sov i sin bädd hela natten utan minsta gnäll eller gny, men tidigt i morse skulle jag ge honom Andapsin som ska tas 2 timmar innan övvrig medecin, men det gick så osmidigt att jag väckte honom helt, så det blev en kiss & pruppvända åxå, sedan somnade han på golvsängen tätt emot mej, & det är det som är, att när jag då rör mej & han är helt avslappnad, då gnyr han till, jag har lärt mej det nu, så i morrn bökar vi inte med Andapsinet, får räcka med att han får det på kvällen & Cytotek 3 gånger om dagen, hoppas magen kommer må bra ändå *hjärta*


Han har annars mått bra under dagen, aningen gny en gång när han sovit djupt & vaknar till, fått vara ute ur hagen flera gånger & solat i solstrimmorna som kommer in, kissat & pruppat & fått stå på trappen & kolla ut, som tur är vill han in ganska omgående, skönt att det är kallt ute ;)


Bädden har bäddats om 2 gånger idag & nu har Bian åkt ut, & mjuka bädden underst mot golvet, sedan ett täcke vikt 4 gånger & så 2 barntäcken & en låg kudde på ena sidan, såg att han ville sträcka ut bakbenen & då blev Bian lite trång, ser ut som han gillar nya modellen :))


När inte jag kan komma till skogen, så kommer den till mej *hjärta* min underbara fasters man har plockat 2 hinkar Trattisar, en i söndags & en idag & i morrn ska han plocka mer *hjärta* han älskar att gå i skogen & älskar att plocka! kanske blir det lingon åxå :))


Har kommit på en metod så jag kan fortsätta ge Malte öron droppar utan att han ruskar huvudet, droppa & massera & äta godis, förvilla & gosa & mer godis så var dropparna glömda ;)


Vi kämpar på med hjärtat *hjärta*


              Kram kram alla fina som kikar in *hjärta*

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards