frallorna

Alla inlägg den 19 juli 2014

Av Lena - 19 juli 2014 20:53


Lämnade Uppsala & tyckte denna skylt var så rolig, allt för att få sälja! :)) "Drive in" ;)   


Kom så fram till Gysinge, hittade en gratis "ställplats" som låg mitt i & så vackert.   


Tog en skön kvälls promenad i omgivningarna, så vackert <3

  

Tillbaks i husbilen, & gubben började letandet efter kanalerna på tv:n, samma som igår, jag dricker vin & skrattar så jag nästan kissar på mej, grannarna måste tro att vi har en "bisvärm" med oss, då det låter så när parabolen söker, ha ha ha ha.... 


Serverar simpla snacks i den så fina kvälls solens sken, men goda ;)    


Korv får han åxå, min bästa gubbe <3


Mer gott, ser inte så "glammigt ut" men de är inte vi heller ;) & Märta & Malte gillar Brie & rödbssallad oavsett ha ha ha ;)  

 

Efter 2 timmar kämpar gubben ännu  ;) ingen tv, men jag njuter av kvälls solen & allt!! medans "bina" håller låda! ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha.... ;)


Pst! nu ändrar "bina" läte, kanske något på "G" ha ha ha ha ... :)


                             Kram mina fina som kikar in <3

Av Lena - 19 juli 2014 13:15


Igår kvällst hade vi mys...



    & i morse likaså!! <3

  


  

Soligt & så otroligt varm morron...


   Finns en Coop en liten bit bort, & vi hade lite som vi behövde, så vi tog oss en promenad, tar 10 minuter att gå, vatten med förstås :))  

 


  & såklart blev det glass :)) GB Sandwich! :))


När vi satt där & åt började det mullra, & efter en stund i husbilen igen så blev det mer & mer, så mysigt så jag blir helt krollrig ha ha ha... bara några enstaka regndroppar har kommit & lite skönare luft.


Nu åker vi strax vidare, vart vet jag inte.


                        Ses senare! Kram på er <3

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards