frallorna

Alla inlägg den 18 juni 2014

Av Lena - 18 juni 2014 16:00

 

Idag har Pinsessan sovit med mej efter nattskiftet ,medans gubben & Malte åkte på ett uppdrag. Hon låg stilla & nära, hjärtat mitt  sluppit buren mestadels idag, fast hon gillar ju den som tur är.

 

Ganska mycket slappning blir det ju för Malte åxå då gubben jobbar...

 

... men till hans stora glädje kom storebrorsan hem en vända, & lekte tittut 

Han & flickvännen åker till Kreta på Midsommaraftonen  

 

Jobbar inatt åxå, vi går omlott gubben & jag.


Blir inte så många bilder tagna, blir inte så mycket gjort över huvud taget, då jag ger tiden till Märta just nu  så hon ska må gott under sin stillhetstid  



En dag i taget - Carpe Diem -


                   Kram mina fina som kikar in  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards