frallorna

Alla inlägg den 25 maj 2014

Av Lena - 25 maj 2014 22:02

   

Ååååå så glad jag blev när söner & flickvän kom förbi med fina precenter  

 

Mjuk grön teddypläd & ett så otroligt vackert grönt glas i plast som jag kan ta med på picknicken     & 2 så vackra tunga glas ljustakar  


Miljoner Tack  

 

Så kom min syster med familj förbi en snabbis, ingen ville vara med på kort 

Fika hans inte med, det skulle dom göra vid mamma, som vi desvärre inte han med idag, får bli en annan dag.

   

Märta tvätterskan hon tvättar allt hon kommer åt  just här en Malte som hon tyckte var lortig


Målat mera & fick låna en spik pistol av syster familjen, i morrn testar vi att spika lite panel, spännande!


                        Kram alla fina som kikar in   


Av Lena - 25 maj 2014 12:57

 

Fikat på altanen vi 3, Märta & Malte hade fixat Morsdags fikat  vi har händiga hundar ska ni veta!!  

 

Ser ni hummlans fina vingar när hon tippar ner i blomman, detta kort gillar jag

   

Så har Midsommarblomstren börjat att slå ut, så otroligt vackra dom är


Gubben & sönerna jobbar, ute är det 19 grader & så lagomt skönt, målat grönt en vända, & nu ska jag städa av diskbänken som jag knappt ser  


                               Kram  kram   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards