frallorna

Alla inlägg den 16 april 2014

Av Lena - 16 april 2014 17:31

   

Riktigt riktigt kul att vara tillbaks på mitt första jobb i Kommunen som jag hade för 17 år sedan & 3 år framåt  Hemtjänsten natt & snitsen satt i  fast många fler patruller nu än då, det har vuxit, lixom jag åxå gjort under denna tid  Gick intron med en som jag jobbade med då för alla år sedan, några fler finns åxå kvar, så kul  


Vaknade efter bara 2 timmar, kanske för att man är lite speedad & har många tankar i huvudet... Nästa vecka går jag en intro natt till i någon annan patrull, sedan är det bara att hoppas att jag som timmis får några jobbnätter.


Följt med gubben till grannstade där han hade ärenden, gått en liten vända här hemma & nu ska jag sjunka ner på golvsängen & bara kolla tv & mysa  


                                               Carpe Diem  


               Kram mina fina läsare som kikar in  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards