frallorna

Alla inlägg den 15 april 2014

Av Lena - 15 april 2014 19:00

 

Åkte till Romme en stund...

 

... Märta & Malte var skvatt galna, härjade & sprang som om det brann i rumpan  

   

Flygplan, hundar & hästar överallt  det blåste en hel del, men inte kallt, riktigt skönt faktiskt.


Nu blir det intro jobb natt, spännande  


                       Kram alla fina som kikar in  

Av Lena - 15 april 2014 09:46

 

Otroligt vackert, inte kallt i lä, men det blåser så huset knakar...

  

                                     Goaste pussungar  

& så kom då äntligen Kotte fram!! jag hade satt ut mat på trappen ifall någon skulle dyka upp, det prasslade nämligen i slänten igår, så jag anade att dom vaknat...

Märta som har nos som jag vet inte vad kände förståss att det var mat på trappen & jag glömde bort mej, öppnade & där satt "hen"  & åt!!! så glad jag blev  medans Märta bryskt sa -TA INTE MIN MAT!!!  & bryskt knuffade undan kotte som raskt blev en boll!! in med Märta, stängde dörren & vänta & jodå, han satt & åt i godan ro efter en liten stund  Märta är inte alls elak åt kottarna, dom åt från samma fat förra året, men hon blev nog lika överaskad som kotte & jag    


Ingen agenda för dagen, eller jo kanske? handla Påskmat, skönt att vara ute i tid...


Så får vi se om vi hamnar i Blåkulla på promenaden lite senare  


                               Kram & fin tisdag  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards