frallorna

Direktlänk till inlägg 5 april 2014

Vid sjön

Av Lena - 5 april 2014 16:47

  

Idag blev det en hamn fika, vädret har varit fint, men inte särskilt varmt...

     

... fast mot sjöbods väggen var det skönt emellanåt...

 

... bara liiiite pyssligt att få fyr på grillen!  

  Men till slut efter lång väntan blev korvarna klara!

     

 

Lite jobb fix  

   

Förstår att hon njuter, sol & nack masage på samma gång  ...

 

... & kusin somnade utan masage  

 

Tycker om varandra  

 

Världens största plan visst, från Katar, åker över oss denna tid på dagen, 800 pers sitter i där...

   

Efter 3 timmar plockade vi ihop & åkte hem, då var i alla fall mina ögon sådär grusiga av sol & blåst, ändå hade Märta, Malte & jag delat på en Zilk Eye innan 

 

Åkte förbi en bil som var så lång så den fick inte plats på bild  

 

Nämen se sa jag! nu har våren kommit, ett gäng entasuaster trotsar kylan   & vilken fin färg dom har på texten på västarna! orange... -såg du vad det stod att dom hette frågade jag gubben, men nej det såg han inte... men nu när jag laddat upp korten såg jag!   -ja dom har vad det stått i tidningarna fått tag i en lokal i stan igen, var här för något år sedan åxå, men försvann... Då köpte dom ett hus granne med bekanta till oss, dom hade aldrig några problem av dom, men Polisen var där ofta...


Nu är himlen helt mulen & blåsten har tilltagit, kura inne är det som väntar för resten av dagen.


Gladiatorerna ska ses, det gillar jag.


                           Kram på er & fina kväll  


 
 
Ingen bild

Kerstin.

5 april 2014 18:18

Vilken härlig dag ni har haft,fast det var ju inte så varmt,i solen kanske,som du har sett så var vi på utställning och det gick bra hon var jätteduktig,å domaren gillade henne,så när vi sa att vi skulle åka hem så sa dom nej vi gillade denna tik så ni måste stanna kvar men det har ju blivit kväller innan vi kommit hem,fina får ju vara glada åt den fina kritiken och att Diva var så duktig,skötte sig otroligt fint i ringen,så det skall bli spännande å se hur det går i Västerås,nu skall jag sätta mig å sticka en stund.
Kram på er allihop!!!! Toppenfina bilder som vanligt.

Lena

5 april 2014 19:29

Tack! & ja verkligen en fin dag!! :))

Men gick hon alltså vidare men ni valde att åka hem ändå eller?
Kul med fin kritik!!♥

Ja i morrn åxå hyffsat väder, sedan kommer regnet hu hu :(

Kram & fin kväll♥

 
S/Y Endeavour

S/Y Endeavour

5 april 2014 20:27

Åh vilken mysig dag ni ser ut att ha haft!!
Här har också varit sol idag fast kyliga vindar här ute på vattnet..
Nu har jag korkat upp Spanjoren ;-)
Skål & Kram på er

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Lena

6 april 2014 12:36

Ja den blev härlig :)) trots samma kyliga vindar här åxå ;)

Hoppas Spanjoren gjorde gott♥ ;)

Kram & fin söndag på Bandyn! hoppas Hampus lag vann!! :)) ♥

 
Therese

Therese

5 april 2014 23:21

Nämen kolla, vilken härlig dag ni haft!!
Och så underbart söt hundarnas pussbild är! Aaaw!
Kramelikram!

http://hund-lycka.blogspot.se

Lena

6 april 2014 12:34

Tack! :)) ja dagen blev härlig även om inte värmen var riktigt påslagen ;)

Kram & fin söndag♥

 
GeddFish

GeddFish

6 april 2014 09:26

Jag fick er mysiga dag i efterskott! Så jättehärligt ut, ju!
Själv sitter jag i morgonrock och ryser fryser, varvar mellan stol och säng. Kram! ♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Lena

6 april 2014 12:33

Attans, så du mår krasst fortfarande :( hoppas idag blir bättre då!! :))

Kryapådej kram♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Av Lena - Söndag 7 april 08:40

        Dagarna går i en rasande fart & Annandag Påsk & barnen var här, gjordes mycket  mat så dom kunde fylla matdosor för jobbveckan, blev 7 styckna + ändå 10 kvar till älsklingen 🤣 proppmätta blev dom i alla fall 🤭     ...

Av Lena - Lördag 30 mars 22:23

       Ungen min Ungen ❤️ idag ville du ut igen, travade fram till solen, tvättade dej, spanade & la sej & njöt av den värmande solen ❤️ men tyvärr inte riktig pigg ännu 😢         Mammas mat + mer än dett...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards