frallorna

Alla inlägg den 4 april 2014

Av Lena - 4 april 2014 20:19

   


Följde med gubben & åkte bil nu på kvällningen när han hade ett ärende, men före det var det åxå en del, hälsade på min far, gick en promenad & nu äntligen har vi sjunkit ner på golvsängen & njuter av Lats Dance, god mat & ett glas rött!


Hoppas ni mår gott där i stugor, kojor, vrår & skepp!! <3


                                 *Carpe Diem*


Av Lena - 4 april 2014 12:00

 

Köpte tyget  som är svagt blått, tokälskar detta mönster, som får mej att tänka på gamla madrasser  tänkte sy kuddar till husbilen som är blå inuti, men kanske jag ska sy gardiner till den av detta istället?? eller tänker alla madrasstyg när man ser det? -men varför ska man inte kunna ha madrasser i fönstret?  samma mönster som på kuddarna jag köpte igår  -mums va fint  

 

Tagit omhand om svärmors klippta trasor, inte för att jag ska väva nu, men någon gång i framtiden kanske & då väva ihop lite minnen  


Var in på djurkliniken & frågade om det var ok att äta Melon för Märta & det tyckte dom, mest vatten & inte mycket socker att prata om  däremot så berättade hon att morötter tror många är bra vid bantning vilket INTE är fallet! nu har hon ändå aldrig gillat morötter  & nu har vi införskaffat mer Melonas till helgen  


Inatt fick jag nackspärr eller nått? ingen gnolande värk, men det hugger till vid olika rörelser så in i bomben så jag skriker till högt! automatiskt ni vet  & Malte blir förtvivlad, gull gubben  funderar på att ta en Ipren?, eller smörja med Zon... nåja, små bagateller, annars är det bara bra i stugan  


                     Kram på er mina fina läsare  

Av Lena - 4 april 2014 09:33

 

När vi andra gick upp, låg Märta kvar & myste  gullungen  

 

Frukosten är serverad! dom äter varannan tugga, har lite olika mat & Märta sin melon  


Nu en snabbvända in till stan, hänger med gubben när han uträttar sina ärenden & kollar om det finns kvar av tyget jag ångrade att jag inte köpte på Önskebutikens rea  


Solen är på gott humör idag! härligt!  


                            Kram & fin fredag!  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards