frallorna

Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Lena - 19 mars 2014 18:48

 

Mest en inne dag idag, snön började falla vid 10 tiden, små flingor men desto fler, & på Dalaradion har det mest hela tiden gått ut varningar om olyckor & kaos på vägarna.

 

Fick en helfylld kasse med raggsockor som min svärmor stickat, här en del, hon var makalöst duktig på handarbete, som vävning, stickning & virkning

  Dessa är väldigt vackra tycker jag, har såklart fått många medans hon levde, som blev välanvända.

 

Gjorde en tavla av några på gäst toaletten...

... kanske hänger något fler par där jag tycker & såklart kommer jag använda några  & lägga undan i linneskåpet.

 

Denna spets virkade hon till mej innan hon blev sjuk, 10 meter att kanta någon gardin med, & jag har en plan...  

 

Taget kl 17.30 tänk att vi har ljust så länge, det ser inte mycket med snö ut för världen, men det kan jag lova att det är!! långt mer än en dec har då kommit


                                  Kram kram   

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards