frallorna

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Lena - 18 mars 2014 16:49

 

Efter en mysig morron med tv tittande blev det...

 

... solning inne, & efter en stund gick vi ut & till skogen...

 

... så otroligt varmt vi haft idag & så mycket snö det är i skogen!  

 

Tänk att bara få gå där under granen & lukta & lukta  

 

Idag kan jag bara säja att det var mer sprutt i Märta än jag vet inte vad!! hon gav järnet minst sagt  


Dom njöt i fulla drag

       

Jag fick förmana Malte att lugna ner sej, men han fick döva öron emellanåt.


Jag blir ju så orolig att det ska komma hemskheter med honom efteråt... samtidigt som jag ser den lyckligaste varelse i världen  


En svår balansgång

 

Sedan fick Märta & Malte vara hemma medans faster & jag hälsade på min far, blev prat & många skratt  

  Märta hade gjort sej en koja på golvsängen där hon legat & sovit  


                            Kramarom er alla fina läsare  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards