frallorna

Direktlänk till inlägg 14 mars 2014

Idag...

Av Lena - 14 mars 2014 16:26

 

  Köpt hundmat & fikat hos mamma...

 

... & när moffa tog sin macka med in i vardagsrummet sprang tiggisarna snabbt efter!  

  Fin bukett som kom lite eftersläntrad av söner & flickvän till morfar på sin födelsedag, vacker vacker

 

Hej hopp! bidde en liten vända, & Malte var yster som en ko på grönbete  nya miljöer gillas!  

   

  Köpt hundmat för 1.700  Specefiken är inte öppnad, den väntar vi med tills Maltes mage är helt återställd, sedan får Märta gå över till z/d :n igen, fler burkar än dessa blev det, gillar att det mesta finns i blötfoder åxå, för får dom välja? -ja då blir det tveklöst blötfodret först!  


Inget regn & inga snöflingor i sikte, +8 & det ska ju komma, frågan är bara i vilken valör...


Nu bara 3,5 timmar tills Lats Dance!  så här taggad har jag aldrig varit någon sesång, har inte ens intreserat mej vissa år, men det är så många härliga mäniskor med denna gång, med Benjamin i spetsen  


                              Kram & fin kväll  



 
 
S/Y Endeavour

S/Y Endeavour

14 mars 2014 22:35

Hej vännen!
Ser ut att haft en härlig dag!
När jag svarar på dina kommentarer hos mig faller ofta halva texten bort! Mannen läste min blogg och tyckte jag svara så kort till dej, och när jag kollade var ju minst halva texten borta.?' Händer ofta. Hörde det för dej också?
Kvällskram

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Lena

14 mars 2014 23:16

Men så bra att höra!! jag har nästan blivit tokig pga. detta! skriver & skickar, går tillbaks & läser & bara hälften eller knappt det är med! arg arg arg! :((
Men detta kommer väl heller inte med hu hu så jag skriver inne hos dej åxå ;

Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards