frallorna

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Lena - 11 mars 2014 15:11

 

Märta fick ett lek ryck & grabbade tag i det som fanns till hands, ett halsband & Malte kontrade med en mjukis i alla fall  

 

Malte sitter som en liten gubbe & kollar ut  -i säkerhets sele såklart!!  

Åkte in till stan för att uträtta några ärenden, hundmat, ett milt foder för Maltes mage. Sedan handlade jag lite mat på nya Coop

  Skat mackaroner bla. ...

 

... en halv kastrull åt gången, Malte gillar dom åxå  

 

Malte blev plötsligt halt på ett bakben på morronpruppen & jag fick panik förståss... men det blev bättre på en gång  & tankarna går såklart till diskbråcket & en nerv ikläm?...

Därför tar vi det piano nu... gubben tycker jag är lite väl pjåkig, här följer Malte med över gräsmattan till grannen, & började rulla i det mjuka gräset  det har inte hänt nått mer idag, kollade tassen ifall han skar sej på det hårda växt slyn där han pruppade, ska kolla igen & lysa med lampa.

   

Annars har vi suttit på trappen i solen, riktigt skönt faktiskt.


Jag hostar som bara den, men annars känner jag mej friskare.


                                     Kram på er  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards