frallorna

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Lena - 12 februari 2014 22:45

  Söt kvällsbild på Märta hjärtat


-Hur gammal jag är?? typ 200 år ibland...


Ena sonen har instalerat trådlöst här i huset. Jag har tidigare kört med den lilla dosan & extra abonemanget som vi har med oss ut i husbilen, men så hade jag tittat så mycket på playen via det, så det saktade ner dom sista dagarna i januari, dvs att det inte funkade alls.

Berättade detta för sonen för några dagar sedan,som då slet sitt hår! & sade:

-men morsan!! (i hög ton) varför han ni inte trådlöst??

-ja inte vet jag? hur får man tag i det?

-(sonen) men åååååååå!!! det har ni ju redan!!!

-har vi??? vardå??

Trodde stackarn skulle bli gråhårig ;)

Han ringde ett samtal & vipps så har vi nu trådlöst! phuuu...

Men uch tycker jag, känner mej så strålad, tycker det är läskigt med det trådlösa internet... & sonen slet sitt hår igen över en mossa som är så insnöad ;) , & gammal känner jag mej verkligen, typ från Forntiden... ;)


Vad gjorde vi här hemma om inte sönerna kunde hjälpa till med allt vad datorer heter ;)


       Kvällskram från bärbara trådlösa datorn *hjärta*



Av Lena - 12 februari 2014 17:53

 

Visst är bilden fin!!  om jag får säja det själv   2012-7-25 på en ö

 

Idag har det dock inte varit varken ö-båt åk-väder eller sommaraktigt  ...

 

... allt var vitt när vi vaknade upp.


Hela dagen har det regnat eller snöat, & det vita ligger kvar, inte så mycket, bara 1 cm som tur är  


Ett öga på Hockey & ett på En plats på landet, tänk jag kan inte få nog av den serien, fast roligast är det när dom är i Italien, Frankrike eller nått varmt ställe & jag sitter & ler & drömmer mej bort & önskar mej en liten stuga där någonstans...

Fast hade jag för mycket pengar, så skulle jag gott kunna tänka mej att åxå ha en stuga i någon vacker Engelsk landsbygd, med betande får, alpackor & gröna fält & dalar...   


                              Kram på er  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards