frallorna

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Lena - 13 januari 2014 21:22

 

Sönerna & en flickvän kom hem på eftermiddagen & Grattade "gamla" "förfallna" mamma  

Vi åt Tacos med alla tillbehör & Tacopaj, & massa dogybagar fick dom med sej hem

åxå  Glass med hjortronsylt & småkakor efter.

 

                               Lite syskon mys  

    Fick en fantastisk stekpanna av märket Anders Petter  & jag som bara kört med dom små Ikea stekpannorna, billiga, kostar en 20:ga & håller någon månad innan dom är totalt runda under   Men nu har jag en som kommer räcka livet ut  

Hade en gjutgärns stekpanna som jag köpte när vi gifte oss, men glömde den på plattan för ca 2 år sedan så beläggningen kläckilerade,  jag ställde undan den & kommer väl aldrig att använda mer.


Kollar Handboll & zappar lite till Idrottsgalan.


Minus 11 ute nu & det snöar lite.


                                  Kram kram  



Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards