frallorna

Direktlänk till inlägg 7 januari 2014

Owaw & TIPPS!...

Av Lena - 7 januari 2014 21:08

 

Jag fick ett paket idag... av den jag jobbar hos-miljoner Tack finaste Cissi  


Den åtta armade ljustaken heter Stockholm & kommer från Ikea & ska pryda vardagsrumsbordet, & tänd ska den va varje kväll åxå 

-såååå fin & såååå glad är jag för den 

 

Byns gula låda & Betanias anslagstavla om Gudstjänst tider  

 

 

Mörkt, grått & vått...

 

Behöver jag säja att täckena & vovvarna är nydushade?  


Nu ska ni få ett tv tipps!!: Hundens hemliga liv

Sent i natt på 24:an. Eller i morgon kl 14.45 på 2:an eller på Plyen!!

Jag snörvlade mej igenom hela programmet, det handlar om hundens kärlek & klokhet mot oss mäniskor, så vackert så jag vet inte vad, & förståss så känner jag såklart igen mej i våra 2 hjärtan  


Har åxå sett Djurens hjältar på 3:an, åxå ett så fint & tårdrypande program, & ja jag vet, jag har så lätt till tårar, av både glädje, sorg & medkänsla...


Nu ska gubben få se på Hundens hemliga liv på playen, ska bara koppla datorn till tv:n så vi kan ligga på golvsängen & le  


                                      Kram kram på er  


 
 
Therese

Therese

8 januari 2014 08:30

Tack för tipset! Ska kolla.
Har också lätt till tårar, så man får väl ladda med näsdukar...
Kram från Therese, Lydia o Lystra

http://www.hund-lycka.blogspot.se

Lena

9 januari 2014 22:43

Hoppas du såg den♥ ja jag är helt & hållet en känslomäniska ;)

Kramarom er♥

 
S/Y Euphoria

S/Y Euphoria

8 januari 2014 18:52

Halloj!
Så nöjd att jag äntligen fattat hur jag kommenterar från mobilen, eftersom jag oftast är på språng någonstans och sällan sitter vid datorn.
Hinner inte se på tv så ofta, men tycker om att kolla på play..
Ha en fin dag!
Kram
Tezz

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Lena

9 januari 2014 22:41

& jag som är så totalt okunnig kan faktiskt komentera enkelt från mobilen! nu kände jag mej helt plötsligt duktig! ha ha ha ;)

Playen är bra! & dokumentären är sebar♥

Kramarom dej♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Av Lena - Söndag 7 april 08:40

        Dagarna går i en rasande fart & Annandag Påsk & barnen var här, gjordes mycket  mat så dom kunde fylla matdosor för jobbveckan, blev 7 styckna + ändå 10 kvar till älsklingen 🤣 proppmätta blev dom i alla fall 🤭     ...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards