frallorna

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Lena - 7 januari 2014 21:08

 

Jag fick ett paket idag... av den jag jobbar hos-miljoner Tack finaste Cissi  


Den åtta armade ljustaken heter Stockholm & kommer från Ikea & ska pryda vardagsrumsbordet, & tänd ska den va varje kväll åxå 

-såååå fin & såååå glad är jag för den 

 

Byns gula låda & Betanias anslagstavla om Gudstjänst tider  

 

 

Mörkt, grått & vått...

 

Behöver jag säja att täckena & vovvarna är nydushade?  


Nu ska ni få ett tv tipps!!: Hundens hemliga liv

Sent i natt på 24:an. Eller i morgon kl 14.45 på 2:an eller på Plyen!!

Jag snörvlade mej igenom hela programmet, det handlar om hundens kärlek & klokhet mot oss mäniskor, så vackert så jag vet inte vad, & förståss så känner jag såklart igen mej i våra 2 hjärtan  


Har åxå sett Djurens hjältar på 3:an, åxå ett så fint & tårdrypande program, & ja jag vet, jag har så lätt till tårar, av både glädje, sorg & medkänsla...


Nu ska gubben få se på Hundens hemliga liv på playen, ska bara koppla datorn till tv:n så vi kan ligga på golvsängen & le  


                                      Kram kram på er  


Av Lena - 7 januari 2014 09:35

 


Nu lämnar jag mina 3 hjärtan hemma & åker iväg till mitt älskade jobb & jobbar! så länge sedan sist så jag vet inte vad  


                                  Kram mina fina  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Skapa flashcards