frallorna

Alla inlägg den 18 november 2013

Av Lena - 18 november 2013 20:17


 


En dag...


Dagen har varit lugn, bakat bullar till gubbens jobb i morrn då han fyller år, kanel & vanilj, får duga med det.


Varit in till Komunhuset & provat ut skor som vi anställda fått av komunen, jag valde sommar sandaler av bra märke, lite trist att männen, eller från storlek 39 & uppåt, dom fick vinterkängor, kanon fina, medans vi kvinnor bara fick välja på jogging eller sandaler, jag som så önskat vinterskor... nåja, man får vara glad för det man fick!


Just nu kollar jag på bakprogrammet på 5:an, gillar bakning mer än mat ;)


Om en stund somnar vi på golvsängen, tätt tätt nära varandra *hjärta*


                        Kram mina fina *hjärta*



Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards