frallorna

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2013

Jobbigt....

Av Lena - 9 oktober 2013 17:09

 


Husbilen packad, snart åker vi.


Jag är inte bra på detta... mår pyton... & fast jag säger till mej själv att ändra mitt tänk & affirmera positiv energi till det hela istället, så funkar det bara korta korta stunder, om ens det...


Har pratat med Ulltuna om knölen, men den var inget hinder, dom kollar den åxå.


Håll tummarna för Märta i morrn   jag lämnar henne vid 7.30 & bryter sedan ihop...


Jag berättar så fort jag vet något


                                         Kram kram  

 
 
Piedra

Piedra

9 oktober 2013 18:20

Tänker på dig och Märta! Håller tummarna och ber att allt ska gå bra! Jag har haft så fullt upp så jag har inte hunnit med att följa med i det du skrivit om på bloggen. Jag har bara uppfattat att Märta ska opereras men inte för vad. Skickar dig styrka, tröst och de varmaste kramar! Och vet du, det är okej att bryta ihop. Man kan inte tvinga sig själv att affirmera och tänka positivt. Då är det faktiskt bättre att gråta, skrika, prata, skriva av sig. ♥♥♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Patricia

9 oktober 2013 18:43

Håller tummarna för Märta. Det kommer att gå bra!
Styrkekramar till er. / Patricia

 
Ingen bild

Anita

9 oktober 2013 19:09

Hej Lena.
Du ska se att allt löser sig imorgon. Men jag förstår hur du känner. Jag har alltid svårare att ta mina nära och käras sjukdomar och problem, än om de drabbar mig själv.
Nu håller jag tummarna och jag ska tänka på dig och Märta imorgon.
Kramar

 
Carita Liljendahl

Carita Liljendahl

9 oktober 2013 20:58

Håller tummarna/tassarna för att allt ska gå bra.
Märta Mallgroda behövde väl lite tröst och var värd att få hålla tuggbenet.

http://debutsky.wordpress.com

 
Therese

Therese

9 oktober 2013 21:23

STORT lycka till!! Här håller vi både tummar och tassar för att allt kommer gå jättebra!
Stor kram från mig och Lydia

http://www.frallaliv.blogspot.se

 
Ingen bild

Pedalen

9 oktober 2013 21:47

Håller tummar och tår, Tulo håller alla sina fyra tassar. Det går bra ska du se!

 
GeddFish

GeddFish

9 oktober 2013 22:45

Jag känner att detta går vägen, Lena! ♥
Ibland måste man få släppa loss och gråta också, men tänk på att det du sänder ut kommer tillbaka, därför - se glädje - försök liiiiite iaf ♥
Kramkramkram♥♥♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Di

Di

9 oktober 2013 22:52

Kraaaaaaamar och kärlek! Håller alla tummar å tår

http://Dithequeen.blogspotcom

 
Ingen bild

schäfermatte

10 oktober 2013 09:47

Det MÅSTE gå bra för lilla Märta. Jag förstår precis hur ni har det nu.Här håller vi tummarna och alla tassarna för er.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Av Lena - Söndag 7 april 08:40

        Dagarna går i en rasande fart & Annandag Påsk & barnen var här, gjordes mycket  mat så dom kunde fylla matdosor för jobbveckan, blev 7 styckna + ändå 10 kvar till älsklingen 🤣 proppmätta blev dom i alla fall 🤭     ...

Av Lena - Lördag 30 mars 22:23

       Ungen min Ungen ❤️ idag ville du ut igen, travade fram till solen, tvättade dej, spanade & la sej & njöt av den värmande solen ❤️ men tyvärr inte riktig pigg ännu 😢         Mammas mat + mer än dett...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards