frallorna

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2013

Valpmys :)

Av Lena - 6 oktober 2013 17:13

 

Åkte med Kerstin & Maria, & träffade Kasper innan  

 

                        Attans go du är killen!!!!!  

       

4 veckor gamla & jag säger bara åååå sicka goa Prinsar & Prinsessor på Kennel Dreamflash!  

 


 


 


 

                                           Doddo  

 

                                 Mat dax & slaffs  

 

                                     En hög med kärlek 

 


 


 

Kaffe   jordgubbspaj med vanilvissp & hundprat när valparna somnat.

 

                          Så goa & söta "valp"mamma Maija  

 

                                     Farmor mys  

 

Tusen Tusen Tack Kerstin för valpmys & gofika!  

 

Valparnas pappa Hero var åxå med & lekte med Kennel tjejerna, goa fina älsklingen & Petrus barn  

 

                                             Mor & son  

   


  Hemma väntade Malte & Märta, & gubben har åkt iväg på jobb, en härlig höstvända som Märta bestämde längd & takt på.

 

Men, ännu idag, är Petrus den vackraste Fralla jag någonsin sett  

Älskar dej min Ängla kärlek  saknar din kärlek, glädje & goa pussar  

Sorgen & saknaden går aldrig över... varje cell i min kropp ropar efter dej min fina fina Ängel  -varför fick du lov att lämna mej... varför varför...


Är så stolt över dina fina barn & barnbarn, så stolt  


                                -----------------------------------


                                             Kram kram  



 
 
Ingen bild

Anita

6 oktober 2013 18:53

Vilka vansinnigt söta valpar. Fullkomligt livsfarligt att titta på dina fina bilder ;-)
Lika fina som sin farfar :-)
Lycka till imorgon på Ultuna. Jag håller tummar och tår.
Kramar

Lena

6 oktober 2013 19:41

Ja var dom inte så säg! :)) & Tack♥ ja hans gener förs vidare♥

Tack för Märtas del♥ uch så jag gruvar mej...

Kram & fin kväll♥

 
Ingen bild

Kerstin.

6 oktober 2013 19:04

Men vilka fina bilder du fick av valparna,vilken fotograf du är Lena och vilket underbar bild du fick på Kasper får jag ta den från din blogg??? Tack för sällskap och när vi kollar på Moreus så blir det glass med hjortonsylt tack än en snälla Lena...
Kram Kerstin.

Lena

6 oktober 2013 19:39

Nädu, jag är inte alls bra :( men jag knäpper vidare i alla fall ;)

Nu tror jag inte det går att ta foton från bloggen, det var i alla fall så förr, att den är inbrotts säker ;) men jag skickar dom såklart, fast min mail är trasig! jag kommer inte in på sidan längre grrrr :( förstår inte vad som hänt, attans :( men när jag får hjälp eller lyckas fixa det själv, då skickar jag kasper bilderna :))

Hoppas den smakar! :)) Kram & fin kväll♥

 
Ingen bild

KENNEL DREAMFLASH

6 oktober 2013 20:32

HEJ LENA
HAR FÖRSÖKT BLI VÄN MED DIG PÅ FACEBOOK
HITTAR INTE DIG HUR JAG ÄN SKRIVER.
KAN DU FÖRSÖKA OM DU HITTAR MIG.
KERSTIN

Lena

6 oktober 2013 21:25

Ha ha Samma här!!! jag skriver in ditt namn & då kommer hela ditt namn upp & 2 frallor på bilden fast från Västerås & den sidan finns inte längre!! har letat på både Marias & Kerstins vänsida, men där finns du heller inte som vän till någon av dom!???? Jag har åxå försökt leta reda på dina valp bilder från Fralle specialen & Fransk bulldogg, men dom bilderna hittar jag heller inte längre, hur långt tillbaks jag än letat & inte hittar jag några bilder hos Maria på valparna, mycket mystiskt måste jag säga!!?? jag fattar inget? för jag har ju sett valp bilder du lagt ut♥

Får fundera... vad är felet? hmmm... ska prova om en stund igen, få se om du kommit tillbaks ;)

Kram & Tack för en härligt valpmys stund♥

 
Kina

Kina

6 oktober 2013 21:01

Åhh jösses jag dööööööör en smula, vilka underbara små valpar. Och dom luktar ju så gott också ;) Verkligen härliga bilder du bjuder på. Ha en fin kväll!

Kram Kina

http://kinassmultronstalle.blogspot.se

Lena

7 oktober 2013 23:28

Ja dom var bara föööör söta! förstås♥ & som du säger, dom doftar så helt ljuvligt♥

Kramarom dej♥

 
GeddFish

GeddFish

7 oktober 2013 00:39

Härligt! Ojoj, vad gärna jag ville haft en sådan där liten, sant!!! Kram♥♥♥ Gerd

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Lena

7 oktober 2013 23:27

Det förstår jag ;) hi hi ;)

Kramarom dej♥

 
Therese

Therese

7 oktober 2013 08:06

Å, halledooosigen så söta valpar!!
Man vill ju ha dem allihopa!

http://www.frallaliv.blogspot.se

Lena

7 oktober 2013 23:26

Ja visst är dom!!!!♥ & ja, alla 9 ska flytta hit! ;)

Kramarom dej♥

 
Kicki med hundar

Kicki med hundar

7 oktober 2013 09:21

Underbara bilder!!

http://www.travarens.se

Lena

7 oktober 2013 23:26

Tack! :)) ja jag hade ju bra motiv ;)

Kramarom dej♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards