frallorna

Direktlänk till inlägg 18 september 2013

Onsdag & tankar...

Av Lena - 18 september 2013 22:09

 

Kvällen är så vacker & himlen har fått en till stjärna, Kristian Gidlund...

Jag känner honom inte, men jobbar i den del av stan han bor, & den jag jobbar hos har vuxit upp med honom...

Livet ger & livet tar...

 

En omtumlande dag på jobbet & hemma väntade Märta & Malte, husse hade bara gått kissvändor & så hade dom fikat & kramats förståss  

 

Så vi åkte till åkrarna vi 3 & njöt en stund medans himlen förvandlades till rosa & så mäktigt vacker...


  ... ett fralle ryck hann jag få på film  

 


 


 

Kotte då! om du flyttat på dej hade inte maten hamnat bland taggarna  

Dom får mat i stora lass nu, för snart tror jag dom kryper i ide för vintern & då ska dom vara gödda så mycket det går  


                           Kramarom er mina fina läsare  



 
 
Therese

Therese

18 september 2013 22:28

Vilka underbara bilder på himlens skiftningar!
Man blir lycklig av att få vara ute under en sådan himmel!!

http://www.frallaliv.blogspot.se

Lena

19 september 2013 20:57

Tack & ja verkligen♥

Kramarom dej♥

 
Glamourwomen

Glamourwomen

19 september 2013 07:33

Ja jag såg på löpsedlarna i går! Har tyvärr aldrig varit in på hans blog själv ännu. men skall nog ta en titt! Vilka fina höstbilder. tänker på er mycket Hur har ni det? jobbar heltid nu 7 -17 varje dag i hemtjänsten plus varannan helg! Så är helt slut då jag kommer hem. men är ledig i helgen då skall jag försöka uppdatera min blog! Ha en skön höst dag. kram och krama mina älsklingsfrallor! vi har 2 frallor i vårt område Conrad och Lisa. hihi

http://www.nattstad.se/Glamourwomen

Lena

19 september 2013 20:57

Ja hans blogg är fin♥ & hans liv har gått vidare...

Vilka jobb pass!!! har aldrig hört maken! var dag & varannan helg på det! gösses!! förstår mer än väl att du blir mör på det urk urk :(

Tack goa & njut av din ledighet♥ kul med grann frallorna, mysig ras ;)

Styrkekram till dej♥

 
Alvis

Alvis

19 september 2013 08:46

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://www.PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Lena

19 september 2013 20:53

Tack snälla!! :))

Har kollat in på din blogg, den var fin! :))

Kram på dej♥

 
GeddFish

GeddFish

19 september 2013 10:09

Fina bilder igen, härliga Lena!
Ja, jag blev något paralyserad igår och stum, när jag förstod att Kristian Gidlund gått över till andra sidan.
Jag följde hans blogg hela tiden, fick många svar på mina frågor om min man, som var mer tystlåten.
Livet ger och livet tar.
Varma kramar, Gerd♥♥♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Lena

19 september 2013 20:53

Tack snälla♥

Jag sa till min man dagen han somnade, att nu känns det som om han somnat, detsamma sade den jag jobbar hos & vi hade båda känt rätt, tyvärr...
Idag är våra lokaltidningar fyllda med hans minne & lokal-radion går varm...

Kände du svaren efter att du läst vissa stycken? skönt om den kunde hjälpa, det vet jag att han önskade♥

Kramarom dej♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - Torsdag 18 april 18:51

    I morse ställde jag mej & gjorde Maltes älsklingsmat, mos! + idag med morot i, & till dom stora bevingade en brödpudding, gårdagens bröd frallor en stor påse full för några kronor, sedan ägg, mjölk & smör 😉 emotogs med glädje denna kylsl...

Av Lena - Onsdag 17 april 14:18

        Detta var i måndags, så Malte & jag for till körgårn, tänkte skönt ute, men ack så jag bedrog mej, tänkte tunn jacka & inget täcke med till Malte, fick bli en vända innanför "murarna" Malte gillade promenebaden & gnällde inte över nor...

Av Lena - Lördag 13 april 17:22

     Igår tog vi en utflyktsdag, mot Dala Floda & en grönsaksodlare, biodynamiskt 👍 men inte för att införskaffa grönsaker, har redan fullt, utan för att köpa deras ägg, jag äter inga men "husse" gör & istället för dessa industriägg med ...

Av Lena - Torsdag 11 april 19:27

      Har gått med i något som heter REKO ringen genom Fb, där man köper ekologiska diverse varor direkt från bonden eller bagaren, grönsaksodlaren osv. från närmaste orterna. Man bokar via Fb, swichar & får en kod, sedan är det bara att hämta ...

Av Lena - Onsdag 10 april 19:08

    Måndags tog vi en smått kylslagen promenad, blåst brrr...          ... men så kom tisdagen med en värme som var helt underbar ☀️ jag hade bara en långärmad klänning, & bilen var sval men det blev lite flåsigt, men vi kl...

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards