frallorna

Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av Lena - 31 augusti 2013 19:49

 

Oj sicken dag, alldelens alldelens kanon  & det gick ingen nöd på Märta & Malte trots att det blev en mestadels hemma dag.

Tur man är kvinna & kan hålla många bollar i rullning  -delad visning på tv:n stundtals & 2 ritter samtidigt, lyssna, rida själv & heja på!!  så gubben var snäll & hämtade en pizza med extra allt så jag skulle orka igenom dagen  

Fast jag förbannar mej själv, att jag ska gilla en sport där hästarna kan gå omkull vid svåra hinder & höga farter & göra sej illa...  

 

Vovvarna fick en skön kvälls promenad & det ser ut som jag har skitit på mej  


I morrn är det dax för ban hoppningen, lika spännande det åxå  


Gubben kommer strax från jobbet, & mys väntar.


                                     Kram på er  

Av Lena - 31 augusti 2013 09:54

Idag blir det tv häng hela dagen, nästan  Fält tävlan terräng från kl 10.00-16.00 dirrektsändning -ja ja jaaaaaaaa va spännande! endera får ja hålla mej annars skita på mej, för jag tänker inte missa en enda sekund!!  tur gubben är hemma tills kl 13.00 så vovvarna slipper göra detsamma  typ...


Gråväder, passar mej perfekt  


                             Kram & fin lördag på er  


Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards