frallorna

Alla inlägg den 16 augusti 2013

Hej

Av Lena - 16 augusti 2013 21:30

 

En lugn dag, varit till min syster där jag fick ett så gulligt bord att ha framför soffan, målat om det på eftermiddagen, blev så fint så! ni får se det i morrn  


Gick runt byn & blev pratandes med en trevlig kvinna, & jag frågade om hon matade kottarna? men nej det gjorde hon inte, men grannen mitt emot! själv hade hon sett 2 döda... nu bor vi bara ca 200 meter från varandra.

En annan i byn berättade hon, ville INTE ha kottar på sin gård! så hon hade försökt att flytta en kotte 2 gånger till en annan familj i byn, men den hade kommit tillbaks, eller så var det kanske en annan kotte?... suck suck... skulle inte förvåna mej om hon skjutsar den än längre bort, ja kanske alla hon ser! karg, hård & oempatisk så har jag alltid tyckt om henne...


Nåja, jag matar dom så mycket jag förmår & hoppas dom stannar här! där dom är mer än välkommna oavsett om dom skiter överallt  


    Åkte förbi på stan, där det är en mini crusing skulle man kunna säja, håller bara på 3 timmar sådär, Nostalgidagarna i stan, massa jippon & så "moppe" träffen förståss! hur kul som helst, man ser dom överallt, gamla mopeder & gubbar he he  & i morrn på eftermiddan är det moppe crusing i stan & på kvällen är det rock'n roll för hela slanten i Melsta parken, ja det är de ikväll åxå, ur kul att ströva omkring & kolla, när gubbarna blir 15 år igen  


Inget regn idag, & uppehåll i stan & varmt, men hemma här regnar det


                                           Kram kram  

Presentation


Bloggen om Frallorna Märta, Malte & vår Ängla kärlek Petrus.
Här får ni följa oss på våra äventyr!
Klicka på bilderna, så blir dom större!
♥Varmt välkomna!!♥

Gästbok

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Prinsessan Märta Louise!

  

  

 

Ängla Petrus Lufsenburgs Teddy Bear

 

 

 

Lufsenburgs Its Only Love "Malte"

 

 

 

Kärlek♥

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vackert...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

 

Vår vackra träbåt Karin

  

  

  

  

 


Ovido - Quiz & Flashcards